Teoriprovet avklarat!

Phu så va den skiten ur världen oxå trodde jag skulle faila hårt men icke! :D kan jag börja njuta av lovet :) Provet var på trafikverket i Eskiltuna kl 14. Kom dit kl 13, god tidsmarginal fall vi skulle åkt vilse. Fick ta kortet till körkortet, men jag var så nervös så att det blev inge vidare kan ja säga och sedan var det bara att vänta i en djävligt nerös timme tills provet skulle vara.

 

KL14 ödestimmen en tant kommer och ropar upp våra namn...jag fick dator 12, skakade av nerver och svettades som en riktig gris de tog ca 20 minuter sedan trycke jag på rätta.... väntade... ploppade upp en ruta..."vill du verkligen rätta?"... gha JA!... slutade andas... liten ruta.. 55p... GODKÄND! .....AH tror ja svimmade ett litet tag där kunde inte sluta le när jag skulle hämta pappret o leget.. nu kunde jag andas ut igen mmmmmmmmh...

(man måste ha 52p för att bli godkänd)

 

Sedan så ä de ju så att jag skulle meddela mina närmaste om att jag klarat det... hehehe kan man ju inte göra utan att retas lite...

SMS:

jag: "49"

De: "Neeeej! :'( <3 <3"

Jag: "+6 = 55... GODKÄND!"

hehehheh aaah finns få saker som är roligare än att gå folk lite på nerverna ;)

åkte sedan till några bekanta och fikade o pratade :) Jag myste med en liten vit hund vid namn Nisse hahah finns nog få som är sådana livsnjutare som den lilla krabaten ;)

 

Hästarna: Red idag med malin och hennes pojkvän som dag satt på en häst för första gången hehehe roligt värre! vi red runt grannarna ja skrittade barbacka på en väldigt pigg ponny så imorgon då tror jag att det nästan blir en tur till staden, en runda på ca 3 timmar om man skrittar lagom mycket :)  bara rida å njuta!

<3

Julia har föresten anmält sig & Idol till katrineholm nu :D till lätt A:1! Nu kommer hon få tävla bröderna! sjukt kul! :D

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis från Annika Lö

Kram

2012-01-06 @ 23:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0