Dagmar

Har blåst storm de senaste dagarna nu, Dagmar kallar dom den. I morrse vågade jag knappt ta ut hästarna utan att va rädd att de skulle blåsa bort ;)
Idag har jag varit på körskolan o pluggade teori några timmar innan jag gick på stan med Lydia, käkade på Mc D och letade efter någe bland mellandagsreorna men hittade inge mer än några hygeien artiklar och underkläder men de kan man ju aldrig få nog av så är ganska nöjd med inköpen. Lydia hittade en blå morgonrock med hästar på haha hon kunde inte varit lyckligare ;) Sedan dunkade vi MUSE på högsta volym i volvon när hon skjutsade hem mig o syrran, nu fick hon se Lusen oxå.
Hästarna: idag så band vi upp Lusen i gången för första gången vilket inte var några problem, hon ryckte till en gång och nosgrimman åkte av men det var bara att sätta på igen så var det löst. Sedan myste vi en stund och jag rycktade henne ren.
Idol och jag tog hinkenrundan idag, travade och galopperade å han fick glädjerus, finns inget bättre och var så otoligt fint med stjärnklar himmel och en nymåne :)
Från Herrgölet <3
Snart är de nyår!!! 2012! året då allt kan hända ;)
fyrverkeri :D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0