Annandagen

Ja eftersom jag inte sagt Go Jul så säger jag ett litet sent Go Jul idag och eftersom alla diskuterar julklappar kan jag ju säga att jag fick 3par svarta ridbyxor två vinter o ett par vanliga, ett par vita tävlingsridbyxor, en jacka med lite annat smått och gått.
Idag förövrigt så övningskörde jag runt i staden och letade efter en öppen djuraffär för att köpa en ny fin grimma till Lusen, slutade med att ja handlade en svart med ludd på i ingvaldstorp bort mot björkvik och jag fick lite mer än en grimma med mig då en trädgårdsaffär ligger precis brevid... några kaktusar som jag lyckades sticka mig med i benet... va inte de skönaste men de slipper man vattna i alla fall så ofta, dock jag lyckades mörda mina två andra kaktusar så ...
Hästarna idag i vilket fall så borstade jag Lusen efter ännu ett lerbad men som tur va bara på ena sidan. Idol och jag tog en barbackatur igen till golfbaneparkeringen och tillbaka var inte så farligt halt på vägarna så imorgon så kommer de nog kunna gå att trava, hoppas på det så flaffyfluff får röra på fläsket lite ;)
Imorgon ska jag för övrigt till till körskolan och plugga teori, har snart teoriprov så måste pluggatränaplugga! läskigt värre :S
Idol
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0