2011-12- 25 Nystart på bloggen :)

Ja tänkte börja skriva lite igen får se hur länge det håller ;)
okej lite uppdatering... Jag har blivit hästägare! :D
Min nya stjärna:
Wiluna Q
Född: 17/4-2009 efter: Wilton ee: Jazz, undan: Fortuna, ue: Floristan.
Wiluna Q!
Igår den 24/12-11 vart köpet officielt men hon kom i torsdags! Fattigare är jag men så djävla lycklig!
Hon har otroligt fin gång (Speciellt traven) men är ganska ohanterad så vi börjar verkligen med grunderna och det kommer nog dröja ett tag innan vi kan börja med att hänga och sitta på henne.
Hon verkar nyfiken, känslig och energisk vilket är precis vad jag vill ha.
Detta lyckades hon med igår när vi släpte ut henne för första gången, HAR ALDRIG sett en skitigare häst i hela mitt liv! tog tid att borsta kan jag säga, lerkockor i hela pälsen haha ;)
Lusen! <3
Idol har vi fortfarande kvar KUNGEN I STALLET! ;) våran sista tävling var i Gyttorp <3 Vann sista klassen Lätt AP1:1 på 62%
Men det blev en liten speciell avslutning för jag fick rida pogrammet två gånger. Första gången så jag grät hela pogramet igenom och ja, de gick sådär red ju inte ordentligt så ja kunde ju inte förväntat mig mycket mer än 61% som det blev % men sedan upptäckte de att vi ridit på för lång bana några av oss (hur de inte kom på de tidigare ä ju knäppt menmen) så om vi ville så fick vi rida om, vilket jag själklart ville då jag inte ville ha en sista ritt och vara ett gråtande vrak. Så fick starta sist och red igen, några tårar kom men det var lyckotårar och denna gång kändes verkligen mycket bättre, nu njöt jag verkligen! 62% vart det och förbättring! de bästa var dock att jag hade vunnit även om jag inte ridit om hihi bäst var vi helt enkelt! Idol<3
Svenska ponnyderbyt i skåne i somras <3 Fotograf: Paulina Andersson.
Idol<3
Seger i Gyttorp! PUSS <3
Idol
Bästa Datumet.... 20/11-2011!! Klockrent datum!
ja de var lite uppdatering det ;)
Mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0